Forum www.nocny.fora.pl Strona Główna

Newsy z nowej bety

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nocny.fora.pl Strona Główna -> Wiadomości
Autor Wiadomość
Horrendus
Member
Member



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 1442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kosmos 1999

PostWysłany: Czw 1:27, 10 Lut 2011    Temat postu: Newsy z nowej bety

Nie tłumaczę wszystkiego tylko rzeczy, które uważam za najistotniejsze. Beta jest juz do pobrania na oficjalnej stronie dofka gdzies.

"Optymalizacja wydajności

Poprawiono wycieki pamięci w trakcie walki, które wpływały na animację spelli. Ta zmiana poprawi także błędy związane z zapetlonymi animacjami, które nadmiernie obciążały CPU.
Wprowadzono poprawki w zakresie zużycia CPU przy podązaniu za postaciami i pokazywaniu dużych grup potworków.
Wprowadzono poprawki by zredukować opóxnienia, jakie pojawiały sie przy przemieszczaniu dużych grup.

(Komentarz: ile jeszcze można poprawiać te wycieki, robią to przy kazdej okazji i jeszcze będą robić 100 lat. Nie da się raz a dobrze?)

Poprawiono obrazki ścinalnych drzew, tak by Dofus działał wydajniej w trakcie scinania.
Zoptymalizowano pety (cokolwiek to znaczy):
Pink Dragoone
Gold Dragoone
Black Dragoone
Treechster

Zoptymalizowano i zredukowano pliki graficzne żeńskich sadid i meskich pand.

Efekty spellu Forbidden Word eni zoptymalizowano, jego czas trwania skrócono.

Zoptymalizowano potworki:
Pouch Ingball
Fungi Master
Sphincter Cell
Tanukouï San Ghost
Yech’ti
Cereal Resource Protectors

Zoptymalizowano Lightning Throwery, animacja jest bardziej płynna.

Obrazki wszystkich cape klasowych będą mniej złożone i... zoptymalizowane!

Itd optymalizacja ble ble.

Interfejsy

Okienka do wpisywania kamasów będą teraz automatycznie rozdzielać tysiące setki itd, żeby była wieksza czytelność.

Dodano krotki odstep pomiędzy akcjami kilku interfejsów, żeby ograniczyć komunikację z serwerami gry, która mogła za sobą pociągać kary dla uzytkowników. Dotyczy to:
magowania
dwuklikania recept
używania emotek
używania konsumowalnych itemków

Dawanie exchange przy otwartym ewkipunku nie będzie automatycznie anulować exchange.

Zarządzanie postaciami, które stoją jedna na drugiej będzie łatwiejsze. Klikając prawym PM, uruchomimy menu wyliczające te postaci i ich indywidualne menu. Wybranie postaci z menu będzie ją przenosiło na wierzch grupy przez co będzie bardziej widoczna np. by czegos na niej użyć.

W oknie spelli czary dostępne na 1 levelu będą pokazane w tej samej kolejności co na pasku skrótów.

Poprawiono wyswietlanie czasu na chacie (obecnie podaje o 1h+)

Klasy, których nie można stworzyć nie będą dostępne przez wybranie innej płci.

Panel emotek będzie niedostępny gdy postać przybierze ksztat w którym nie można używac emotek.

Widok koordynatów mapy ujednolicono.

W interfejsie chatu okno wyboru chatu domyslengo będzie się zamykał automatycznie po dokonaniu wyboru (nareszcie bo strasznie mnie to wnerwia)

Wiadomości zamieszczone przez osobę na liście enemies nie będą wyświetlane niezaleznie od chatu.

Zmieniono sposób organizowania informacji o potworkach przy najeżdżaniu na nie myszką. Potworki tego samego rodzaju będą grupowane wedle levelu.

W oknie wyników walki, okienka zawierające listę dropu nie będą się wyświetlać gdy nie będzie dropu.

W interfejsach sklepów przedmioty zaznaczone przy przewijaniu klawiaturą będą prawdiłowo zaznaczane.

Jeśli postać nie ma profek, skrót do otwierania interfejsu profesji będzie otwierał interfejs spelli.

Rózne

Możliwe będzie używanie trybu trade w Incarnamie.

Będzie odstęp pomiędzy możliwoscią puszczania emotek, żeby zredukować ich użycie w niektórych sytuacjach (spam emotkami)


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ome
Wylaźnięty



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:19, 10 Lut 2011    Temat postu:

Dla głodnych wiedzy:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest sporo rzeczy, o których Horr nie wspomniała, a są (wg mnie ;)) ważne.
Sporo zmian dla rogue, pare zmian dla spelli innych klas i co najciekawsze - nowy efekt BP (takie drugie hp).
Na chwilę obecną tylko zobale i ich dopple mają spelle, które tworzą tzw. life shieldy(BP). Ogólnie polecam też zapoznanie się z tematem o zobalach, w 1. poscie jest przeciek ze wszystkimi spellami na 6 lvlu ;)!
Klasa zapowiada się ciekawiej od rogue, ma bajery jak spora mozliwosc manipulacji mapa, buffy +dmg przy hicie, blokuje mozliwosc leczenia, a czar na lvlu 100 jest po prostu niesamowity (jeżeli dobrze odczytać paplanie Ankamy). Zmniejsza na jedną turę HP wszystkich ally i enemies :)!
No cóż, czekamy na wtorek, wprowadzą wtedy zobalki i prawdopodobnie te wszystkie zmiany również zostaną zaimplementowane.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horrendus
Member
Member



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 1442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kosmos 1999

PostWysłany: Czw 17:15, 10 Lut 2011    Temat postu:

To dlatego, że ja tłumaczę nie z impsów tylko z ang forum Ankamy a tam nie wsyztsko jeszcze jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ome
Wylaźnięty



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:37, 10 Lut 2011    Temat postu:

Okej, ja nic złego nie miałem na myśli, uzupełniam topic tylko :P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Horrendus
Member
Member



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 1442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kosmos 1999

PostWysłany: Sob 3:29, 12 Lut 2011    Temat postu:

CD.

"Spelle

Dispersal arrow - cra - cel w centrum obszaru oddziaływania nie będzie przesuwany Punkty zostaną zwrócone.

Blow - iop - zmieniono opis spella, wskazując ze ma on kształt krzyża a nie koła

Efekt ściany bomb można stworzyć tylko gdy wszystkie bomby w ścianie są rzucone przez tego samego Rogue

Rogue:
Iluzje wywołane czarem Roguery będą się pojawiać tylko na kratce wskazanej przez postać jako cel.
Iluzje będą znikać pod wpływem spelli, które mogłyby wpływnąc na Rogue, ktory je rzucił. Przykładowo Perception rzucone przez sojusznika nie będzie niszczyć iluzji.
Red Wyrm (osy) będzie mógł zniszczyć iluzje.
Roguery nie będzie już ujawniać miejsca teleportacji, gdy zostanie rzucone w trakcie niewidzialności. Ujawniona będzie jedynie pozycja startowa.
Bomby będą dziedziczyć cechy rzucającego je w czasie prawdziwym. Np jesli Rogue rzuci bombę i dostanie boost do damage, jego bomba otrzyma go również.

Dopple i świątynie

Nowy typ tokena o nazwie Giftoploon będzie można uzyskać dzięki questowi A Bigger Baker's Dozen. Ten token będzie mogł powiększyć nagordę z questu i pozwoli na szybsze uzyskanie doplonów Maskraidera i Rogua.
5 Giftoploonów = 1 doploon kazdej klasy lub 10 doploonów 1 klasy

Nowy dopple w Maskeraider temple
Zmienione zostaną czary i charakterystyki dopla Rogue.
Dopple Sadidy: będzie miał bush Fire zamiast bramble na lvl 180-200
Dopple Srama: lethal attack zmieniono z lvl 1 na 5 na lvl 140-200

Profki

Bow carver będzie tworzył cięciwy z 1 flax string a nie 10. Nie będzie juz można wymieniać ash woodów na flax stringi.
Poprawiono wybieralność ścinalnych drzew.
Nie będzie już konieczne osiągnięcie 30 lvlu we wszystkich profkach przed nauczeniem się nowej.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nocny.fora.pl Strona Główna -> Wiadomości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin